ALOHA

HI, PEKHABOR

Monday, June 7, 2010

post lepas abis IB

melihat dunia ku semakin kabur. adakah terang adakah malap. akan ku tggu satu purnama. tapi kesannya agak lama. duk teratak tidak ku tahu apa nak bwat. byk purnam lagi duk teraratak......

24 purnama bkn skejap. rasenye lame berdekad-dekad. ku pahat dalam kalbu. imej mu. memori mu, suka duka mu, pengjaran mu, ilmu mu, kolej, kawan, cikgu, aku tahu , itu semua aku pahat, pahat dalam2 sampai lekat. pahat dalam2. sampai paham. pahat dalam2. sampai tak lupe. pahat dalam2. sampai brsyukur. trimas . sume itu macam emas. bernilai. lagi lame lagi bernilai sbab lagi lame lagi rindu, lagi rindu lagi sedih. ape nk jdi kite sume, jumpe lagi x kite sume, tu sume x thu, dan x thu itu aku takut, mmg dh jdi sifat manusia bile tk tahu jdi takut. tapi ku yakin kwan2 ku sume hebat2. sume ade bakat, sume leh jd manusia, sume leh berjaya, rugi la x jumpe lagi tapi bangga pernah jumpe. huhu. thx sume. sgt sedih n rase cam "too bad" yg mne lpas ni susah nk jumpe.

aku paham skang. punca utama memory indah bkn dari tempat @ experience @ kejadian @ dari kite sendiri tapi sbenarnye dari teman2, member2 dan sume kenalan kite. tapi setiap permulaan ade akhirnye, setiap perjumpaan ade perpisahannye. juz tggu untuk permulaan dan perjumpaan baru je lah. dari hati ku igin katakan aku akan rindu kamu semua especially bdak2 bt4, t4, bdak2 chech, bdak2 uk, yg confirm lpas ni susah nk jumpe. sob3.

thx 4 da mmry

2 comments:

blade said...

i mis u hajim!!!..haha...rumet gilo~

Wan Ahmad Faiz said...

ajim!!!!!!!