ALOHA

HI, PEKHABOR

Sunday, June 20, 2010

no reservation

huhu
meh sini gua nak cakap sama lu. antara rancangan kat tv yg gua minat tgk ialah satu rancangan nme nye no reservation.

bile gua tgk show ni gua kagum ngan host die, antony. ape yg kagum pasal die, u might ask. die nie ade passion. die kalo ckp pasal makanan mmg brader ni ckp2 gile2 ah. care die ckp pasal makanan gua kagum . mmg respect gile ah ngan brader nih. dlm show ni die gie travel mrate2 sambil makan n rase mkanan kat tmpat die mlawat. huh, kalo dgr komen die, bukan stakat rase je die ulas, tapi core kpd makanan tuh. respect beb.

byk gak gua bljr tgk show nih, wpun pasal makanan tapi care die ulas mcm TOK je. huhu.

bile sorang tu passionate, dgr ape die ckp pon kite leh kagum, bg kite mkanan tu adalah bende biase tapi , ia lebeyh dr tuh, ia adalah budaya, adat, sejarah, imej, seni dan tanda kekluargaan. tu lah yg aku blaja dr show nieh.

haha, tu je tuk post nih, hahah tata titi tutu

1 comment:

Wan Ahmad Faiz said...

baik tgk spongebob...sdak lagi...